čtvrtek, března 30, 2006

A jak diktát dopadl...

No, až na malou kolizi se slovem Z/země a na několik dalších malých kolizí s čárkami to vlastně zas až tak špatný nebylo. Ale to jsem si u posledního diktátu říkala taky a měla jsem plnej počet :o)
Dneska mě čeká další nelehký studijní úkol - totiž naučit se na písemku z angličtiny i z němčiny, takže bych se do toho asi měla pustit. Jenže - opět se mi nechce a hned vám řeknu proč. V němčině je nějaká složitá gramatika, kterou nepochopím ani za sto let a angličtina je tak stupidní, že na ní nemám nervy :o)
Takže vlastně asi nakonec budu přemýšlet, proč jsem se nenarodila v Azérbajdžánu, kde se německy a s trochou štěstí ani anglicky neučej ;o)

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

A ta Z/zeme mela byt s velkym nebo malym?

Janie řekl(a)...

To bohužel nevím, ale mám malý..