středa, března 29, 2006

Tak jsem četla Vlachoušův blog..

Tak jsem četla Vlachoušův blog http://eeris.livejournal.com/ a jeho poslední post Dating one's friend mě docela zaujal, a to ani ne tak obsahem, jako spíš tim, že je Vlachouš schopnej takovýhle otázky naprosto v klidu teoreticky rozpitvávat :o) checht. Fakt mě to pobavilo.
Napadlo mě, že bych taky mohla začít rozebírat, jak, proč, co bude následovat a podobné dotazy týkající se vztahů, ale asi na to nemám dostatek smyslu pro detail. Já nějak vnímám většinou jenom to, jestli něco je nebo jestli něco neni, ale zaobírat se přesnou strukturou a podstatou vzniku nějakýho stavu... Uff.

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Koukám, že ten "obsah" už v naší třídě nikoho ani nepřekvapuje :O

Anonymní řekl(a)...

to Ann: a to te prekvapuje???
to Janie: no jo, ja porad neco resim, asi v tom mam nejakou perverzni zalibu ;-)

Janie řekl(a)...

to Ann: A to bys jako chtěla, aby za váma chodili lidi a ptali se: "A vy spolu teda jako teď chodíte, jó? A jaktóo? Fákt? A to sem nevěděla... " LOL :o)

Anonymní řekl(a)...

eeris: Před chvilkou mi sestra řekla, jestli musim ve všem hledat význam :O
janie: Jo, jasně, jediný, po čem toužim. Ale to stejně dělaj beztoho, aby je to překvapovalo.

Anonymní řekl(a)...

to Ann: asi je to reseni a hledani vyznamu nakazlivy; tak promin ;-)