středa, března 29, 2006

Vyhlášení ankety aneb o přesnídávkách

Nedávno jsem dělala takový malý průzkum, kterého se účastnilo pět lidí včetně mě.

Co máte nejradši aneb vzpomínky na dětství


  1. Pařížanka - 0%
  2. Termix - 20%
  3. Zubní pasta perlička - 20%
  4. Bobík - 20%
  5. Hnusný umělý puding se šlehačkou - 0%
  6. Přesnídávka - 40%

Výsledky mi přijdou docela humorné. No, já už si sice nepamatuju, pro co jsem hlasovala :o) ale skoro bych řekla, že přesnídávky by rozhodně neměly být distribuovány jen jako sortiment pro děti předškolního věku. Nechápu, proč by batolata měla mít nějaká privilegia. Stačilo by na etiketu natisknout místo uslintaného spratka 'nějakýho pořádně kůl frajera', a firma Hami (nebo jak se to jmenuje) by byla jistě velice překvapena tržbami. Jde totiž o to, že obézní dospívající děvčátka jsou schopna spořádat takových přesnídávek na posezení spoustu (když to bude in, samozřejmě), narozdíl od dítěte, které to málo ještě vyblinká.

Tímto jsem si vybrala nový obor pro své podnikání, budu podnikatelka v přesnídávkách. MŇAM!

Žádné komentáře: