čtvrtek, května 18, 2006

Opět zpět

Tak po měsíci konečně další post. Venku je speciálně hnusně a po měsíci mojí plnoletosti se cejtím pořád stejně blbá.Ve škole poslední zvonění a venku mokro. Kdo by o to stál? Včera mě Papoušková donutila před třídou mluvit o mý pylový alergii. Humorné.
Moje kamarádka zítra odjíždí na 4 měsíce někam do Itálie nebo do nějaké jiné podobné divočiny, tudíž asi vyrazím do bereniky a budu přemýšlet, co jsem udělala špatně. Mimochodem, pokud si sedřete koleno, rozhodně nenoste džíny - lepí se to (a mně se to dneska přilepilo už potřetí). Maminka mi přinesla balíček Choclairs, tak už se cejtim docela dobře - mám úplně oblepený zuby.
A ještě jedna poznámka - už to vyšlo oficiálně v tisku, ale myslím, že i tak to stojí za zmínku, zvlášť pro členy naší třídy by to mohla být zajímavá informace - Da Vinciho kód je shit :o) Takže - jak se těšíte na úterý?

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Tak to jsem rad, ze delam v utery zkousky z autoskoly a uspesne se tomu vyhnu.

Anonymní řekl(a)...

Hej, proc jen mam pocit, ze vzdycky napises, ze se vracis na blog, pak dlouho nic a pak dalsi clanek, ze se vracis na blog?:)))))