neděle, května 28, 2006

Abeceda, aneb co první napadlo mě

Anatomie (fascinující, ať už jde o cokoli)
Bačkůrky (abych nenastydla)
Cukr (abych potlačila svojí ranní hypoglykémii :-)
Doktoři (protože je nesnáším)
Energie (protože mi chybí)
Filozofie (jelikož nemá konce)
Gumoví medvídci (protože jsou dobrý na chrupavky)
Houby (protože bych si dala smaženou bedlu)
Inkoust (protože už jsem s ním dlouho nepsala)
Jaro (protože na mě leze)
Kopr (nemám ho ráda)
Lučina (nejlepší natierka na rohlík)
Mrkev (abych dobře viděla a byla pěkně žlutá z toho karotenu :-)
Nos (protože jsem do něj dneska dvakrát dostala míčem)
Olivy (protože mám prostě ráda zelený jídlo)
Prskavka (jelikož jediný co mám ráda na Vánocích jsou právě ty prskavky)
Qvílí orkán (morseovka :-)
Rukavice (nejlepší způsob, jak si chránit dlaně před čímkoli)
Sušenky (dneska mám asi veeeelikej hlad :-)))
Turecko (velká země a divný záchody)
Ukulele (ať žije hudba)
Vokativ (5. pád)
Wagner (skladatel)
Xena (nevim, ale napadlo mě to)
Yks - viz X
Zeleň (fotosyntéza)

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Buhůůů, máš joží obrázek. Zejtra dělám brutál redekorejšn třídy, tak si kdyžtak přivleč nějaký fotos, ju?

McMilan řekl(a)...

Teda koukam, ze myslis jenom na to jedno - na jidlo. Tretina asociaci jsou zradlo. Hruza... =)
A obrazek je dobrej, delal jsem ho ja :-D