sobota, června 03, 2006

Dnešní den

Dnešní den je pro mě od samého počátku zvláštní. Za prvé, ten počátek nastal až teď, protože od včerejška od osmi večer jsem nebyla schopná vstát z postele. Až do dnešní půl dvanácté. Díky tomuto dlouhému spánku se mi zdály neuvěřitelně blbé sny.
Dnešní den se dozvíme výsledky voleb. Kryndy pindy. Moje matka je z toho hysterická, já jsem z toho apatická.
Dnešní den jsem měla k snídani čokoládu a čokoládový obilný kuličky. Tomu říkám dobrý energetický potenciál pro přežití v naší rodině.
Dneska bych se už konečně měla začít učit, jelikož budu psaát tyto písemky (seznam, abych na něco nezapomněla): němčina 8. lekce, biologie - souhrnný test, matematika - nekonečná řada, zeměpis - hlavní města Asie, chemie?, dále budu mít referát na nějaké americké dějiny na angličtinu, musim konečně udělat ten Term Paper na Jodie, měla by mě vyzkoušet z literatury a ... A? Jo, taky bych se možná měla trochu připravit na to FCE... trochu..

Žádné komentáře: